Organizační pokyny

  1. Pracovní porada i Seminář se koná v hotelu Jehla ve Žďáru nad Sázavou.
  2. adresa: Hotel Jehla, Kovářova 214/4, 591 01Žďár nad Sázavou, www.hoteljehla.cz
  3. Ubytování účastníků z 8. 11. na 9. 11. 2018 je zabezpečeno v jedno / dvoulůžkových / třílůžkových pokojích se sprchovým koutem a WC. Ubytování je možné pro účastníky ze vzdálenějších míst zabezpečit již jeden den před konáním semináře (z 7. 11. na 8. 11. 2018). Požadavek zadáte v přihlášce.
  4. Počet jednolůžkových pokojů je omezen z důvodu kapacity hotelu. Pro objednání jednolůžka je proto vhodné včasné vyplnění přihlášky. V případě, že už nejde jednolůžka objednat v přihlášce, napište svůj požadavek do poznámky v přihlášce. V případě, že se místo uvolní, budete informováni.
  5. Parkoviště před hotelem je bez poplatku - nehlídané, bezpečné.
  6. Stravování účastníků semináře je zabezpečeno v hotelové restauraci (1x večeře + nápoj,1x oběd + nápoj). Snídaně je součástí ubytování.
  7. Cena akce je stanovena dohodou mezi dodavatelem a odběratelem (včetně DPH).

  8. Náklady:
    ubytování 1 x 750,-    750,- Kč  .
    strava   370,- Kč  
    do 31. 10. 2018 vložné   2730,- Kč  
    celkem   3850,- Kč  
    po 1. 11. 2018 vložné   2930,- Kč  

  9. Platba je možná pouze bankovním převodem. Platby v hotovosti nebudou na místě přijímány.
  10. Daňový doklad obdrží účastníci elektronicky na email, který byl zadán do přihlášky.
  11. Materiály obdrží účastníci při registraci na místě.
  12. VLOŽNÉ zahrnuje - účastnický a organizační poplatek, kongresové centrum, přednášky a zkoušky, vydání oprávnění, studijní materiály, DPH 2018.
  13. Přednášející budou mít k dispozici dataprojektor s připojením na PC, promítací plátno 2 x 3 m, zpětný projektor, WI-FI připojení PC na internet, flipchart a magnetickou tabuli s příslušenstvím. Sál je ozvučen bezdrátovým mikrofonem a plně klimatizován.
  14. Přednesení přednášky a její písemné předání k tisku ve sborníku je honorováno. Tlumočení přednášek není zabezpečeno. Pro zkoušení je v kongresovém centru k dispozici 10 zkušebních míst.
  15. V případě neúčasti se vložné nevrací. Sborník a materiály budou zaslány poštou.
  16. Při zrušení účasti do 10-ti dnů před konáním akce vracíme 70 % a do 5-ti dnů 50 % z celkového poplatku za akci. Rozhodující je den doručení.
  17. Další informace budou uvedeny na www.divypbrno.cz.