Organizační pokyny

  Aktualizované pokyny  Dne 31.3.-1.4. 2022 se uskuteční v náhradním termínu ODBORNÝ SEMINÁŘ MOSTNÍCH INŽENÝRŮ ČR 2021, který se nemohl konat z důvodu epidemiologických opatření vlády ČR.

Veškeré dříve vyplněné přihlášky na akci jsou platné.

V případě, že se nemůžete v daném termínu zúčastnit, sdělte toto prosím do 18.3.2022 písemně na e-mail seminar@divypbrno.cz
Vložené prostředky Vám budou v plné výši vráceny na účet.


  Organizační pokyny 

·         Pracovní porada i Seminář se koná v hotelu Palcát, Tábor.

adresa: Hotel Palcát, 9. Května , Tábor, https://hotelpalcat.cz
V případě zaplnění hotelu Palcát budou účastníci ubytováni v hotelu Tábor nebo hotelu Dvořák.

 

·         Ubytování účastníků z 31.3. na 1.4. 2022 je zabezpečeno v jedno a dvoulůžkových pokojích se sprchovým koutem a WC.  Ubytování je možné pro účastníky ze vzdálenějších míst zabezpečit již jeden den před konáním semináře (z 30.3. na 31.3. 2022 ).  Požadavek zadáte v přihlášce. Na jednolůžkový pokoj je příplatek 400 Kč.

 

·         Počet jednolůžkových pokojů je omezen z důvodu kapacity hotelu. Pro objednání jednolůžka je proto vhodné včasné vyplnění přihlášky. V případě, že už nejde jednolůžka objednat v přihlášce, napište svůj požadavek do poznámky v přihlášce.

V případě, že se místo uvolní, budete informováni.

 

·         V blízkosti hotelu je placený parkovací dům.

 

·         Stravování účastníků semináře je zabezpečeno v hotelové restauraci (1x večeře-raut + nápoj, 1x oběd + nápoj). Snídaně je součástí ubytování.    

 

·         Cena akce je stanovena dohodou mezi dodavatelem a odběratelem (včetně DPH).
 
Náklady:             ubytování  v dvojlůžk. pokoji                       950,- Kč

strava                                                                 790,- Kč

vložné                                                                4100,- Kč 


 

·         Platba je možná pouze bankovním převodem. Platby v hotovosti nebudou na místě přijímány.
 

·         Materiály a daňový doklad obdrží účastníci elektronicky.
 

·         VLOŽNÉ zahrnuje - účastnický a organizační poplatek, kongresové centrum, technické vybavení,  přednášky a zkoušky, vydání oprávnění, studijní materiály, DPH 2021.
 

·         Přednášející budou mít k dispozici dataprojektor  s připojením na PC, promítací plátno 2 x 3 m, WI-FI připojení PC na internet, flipchart a magnetickou tabuli s příslušenstvím. Sál je ozvučen bezdrátovým mikrofonem a plně klimatizován.
 

·         Přednesení přednášky a její písemné předání k tisku ve sborníku je honorováno. Tlumočení přednášek není zabezpečeno. Pro zkoušení jsou v kongresovém centru k dispozici salonky.
 

·         V případě neúčasti se vložné nevrací. Sborník a materiály budou zaslány poštou.
 

·         Při zrušení účasti do 15-ti dnů před konáním akce vracíme 70 % a do 7-mi dnů 50 % z celkového poplatku za akci. Rozhodující je den doručení.
 

·         V případě, že nebude možné seminář pořádat v hotelu Palcát, bude realizován on-line. V tomto případě bude částka za stravu a ubytování v plné výši vrácena.
 

·         Další informace budou uvedeny na www.divypbrno.cz.